松尾(まちゅう)ぬ御嶽(うたき)え今(なま)あアスファルト道(みち)ぬ側(すば)んかいあん。
御(う)たんかあ御通(うとぅ)うし所(どぅくる)やたんでぃぬ事(くとぅ)やしが、まあんかいぬ御通しがやら分(わ)からんなとおんでぃぬ事(くとぅ)。
うぬ御嶽ぬ前(めえ)ぬ道ぬ側(すば)んかいや御嶽にちいてぃぬ書物(かちむん)ぬあしが、誰(たあ)ん肝(ちむ)に掛(か)きゆる風儀(ふうじ)ん無(ね)えん。
やしが、御嶽ぬ前や元(むと)お馬走(んまは)らしぬあたんでぃぬ事。
あんし、御嶽ぬ頂(ちじ)んかいやぬぶし珠(だま)んあんでぃしが、写真(しゃしん)からあ草なかい覆(うす)らってぃ見(み)いらん。
草ん茫々(ぼうぼう)そおくとぅハブぬ恐(うとぅ)らさぬ確(たし)かみいが伸(ぬ)ばがゆる事んならん。
造(つく)い様(ちび)んちびらあさい、昔(んかし)え重(んぶ)らあさたるむんやたる筈(はじ)。
「松尾」んでえ、「松野(原)、松林」んでぃぬ積合(ちむええ)ぬあん。
まんぐらあ美(ちゅ)ら松毛(まあちもう)がやたら。
戦前(いくさめえ)ぬ写真ぬあれえ、見(ん)じい欲(ぶ)しゃん。
また、此処(くま)、ちゃあがな、美(ちゅら)く成(な)する事おなんがあら。
筆:比嘉清。
松尾ぬ御嶽え今あアスファルト道ぬ側んかいあん=松尾御嶽は今はアスファルト道路の横にある。
御たんかあ御通うし所やたんでぃぬ事やしが、まあんかいぬ=遥拝所だったとの事だが、何処への
御通しがやら分からんなとおんでぃぬ事=遥拝だったのか分からなくなっているとのこと。
うぬ御嶽ぬ前ぬ道ぬ側んかいや御嶽にちいてぃぬ=その御嶽の前の道路の傍には御嶽についての
書物ぬあしが、誰ん肝に掛きゆる風儀ん無えん=立て札があるが、誰も気に留める様子はない。
やしが、御嶽ぬ前や元お馬走らしぬあたんでぃぬ事=だが御嶽の前は馬場になっていたとの事。
あんし、御嶽ぬ頂んかいやぬぶし珠んあんでぃしが=それに御嶽の上には宝珠があるとのだが、
写真からあ草なかい覆らってぃ見いらん=写真からは雑草に覆われて確認できない。
草ん茫々そおくとぅハブぬ恐らさぬ確かみいが=雑草が生い茂りハブも恐いので、確かめに
伸ばがゆる事んならん=行くこともできない。
造い様んちびらあさい、昔え重らあさたるむんやたる筈=立派な造りであり昔は趣があったはず。
松尾んでえ、「松野(原)、松林」んでぃぬ積合ぬあん=松尾とは「松原松林」等の意味がある。
まんぐらあ美ら松毛がやたら=周辺は美しい松林が広がっていたのだろうか。
戦前ぬ写真ぬあれえ、見じい欲しゃん=戦前の写真が見たいものだ。
また、此処、ちゃあがな、美く成する事おなんがあら=また、ここをどうにか整備する事はできないものだろうか。
この記事へのコメント